Dagen/Helgen

Idag har jag bara varit i skolan och varit här i Säter och bakat och sett på film. Vi ska snart se en andra film! :) Föresten, Nims Island var kanonbra! :) Ett bra tips alltså. Snart ska vi se Trillbit Taylor, hoppas den är minst lika bra om inte bättre. På morgonen i skolan pratade vi om PA (projektarbete), och efter lunch hade vi naturkunskap, och sist psykologi. Det sistnämnda verkar vara intressant och roligt. Synd bara att jag var tvungen att gå ifrån en stund för jag hade bokat en tid med en lärare/hjälpare. Haha, vad roligt det lät med hjälpare men jag vet inte riktigt vad hon är. Men on hjälpte mig iaf med alla ämnen jag ska ha. Innan sommaren så sa de att jag hade för lite poäng och att jag var tvungen att lägga till ett ämne på 150 poäng men nu hade jag 150 poäng för mycket! ;S Så allt var i sin ordning ändå. Skönt!

Föresten, om några minuter kommer jag lägga upp lite bilder från fredagen och lördagen. I fredags var jag alltså först på kupolen/stan och shoppade. Men de blev inte mycket eftersom vi inte var där för min skull denna gång. Men jag fick med mig en väska iaf och Osis (dust it) till håret! Och jag lovar, det är helt kanon! Ni måste prova det ni som inte har. Men det som är synd är att den kostar lite. Jag betalade liksom 169 :- för 50 ml. Finns nog både dyrare och billigare. Finns bara på hårsalonger för den delen.



Väskan lägger jag ut en bild så fort jag har fotat den. :)
På kvällen åkte jag till Säter på fest med mina bästa vänner, THE ROCKERS! <3
Vi drack, dansade, badade bubbelbad och pool. Hur kul som helst hade vi! Det måste vi göra om. :) Fast vi kommer ju ses på fredag igen, på fest! :'D

I lördags åkte jag hem igen, efter en natt hos min älskling. Jag skulle på 2-års kalas. Det var nämligen min systers dotter som fyllde år. Stora tjejen! Hon är så himla söt. :) Av oss fick hon såpbubbelmaskin, kläder och en dvd (Totte). Sen fikade vi och åt en gooood jordgubbstårta! Efter det åkte jag tillbaka till Säter igen.

Snart kommer lite bilder upp från helgens festligheter!

PUSSPUSSPUSS ♥


Kommentarer
© A N N I S P A N N I S skrev:

Den där ska jag oxå testa. Alla pratar om den! :)

2008-08-20 @ 10:09:50
URL: http://akolan90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback