Första dagen avklarad!

Yes, dagen gick bra. Gick upp kl. 6 som jag sa och åt en bra frukost (vilket inte brukar vara likt mig), men sen när jag kom till skolan så blev jag bara hungrigare och hungrigare och väntade på att vi skulle få lunch. Till slut var det dags iaf, men som jag trodde så fick jag (vegetarianen) äcklig mat! Typ, råa cornbullar och coscos! ;S Varför kan de inte laga lika bra mat till oss vetetarianer som de som äter kött för? Fyfan! Aja, på morgonen fick vi ut schemat, information osv. Sen på eftermiddagen hade vi möte för insparken (nollningen). Det gick väl bra, hoppas det går som planerat på fredag bara. Haha, jag säger bara en sak: STACKARS ETTORNA! ;D

Nu på kvällen vid 9 gick jag och älskling ut och gick en powerwalk i en hel timme! Sista biten sprang jag. Vi gick snabbt/sprang hela 4 km. Det är mycket bra för att vara mig. Och det gick super också. Så jag och Kristoffer kom på en deal. Vi går ut och går/springer varje dag/kväll och så ser vi på en film på kvällen! :) Blir perfekt ju. <3 Sen kommer vi börja gymma också, elr han ska vara min personliga coach. :D Så nu ska vi se en film, Nims Island. Hoppas den är bra då. Kan berätta imon om den var sevärd elr inte. Och föresten, min kamerasladd är fortfarande kvar i Säter för jag hann inte hämta den idag. Så det blir imon.

PUSSPUSSPUSS ♥

Kommentarer
Junitjej skrev:

Du har en grymt snygg blogg!

2008-08-19 @ 06:40:18
URL: http://junitjejen.se
moa skrev:

jaa det är det ju, bra några månader kvar :)

2008-08-19 @ 14:06:56
URL: http://moabodin.blogg.se/
Stella skrev:

läs gärna om brolle i min bogg:

stellabellas.blogg.se

puss !

2008-08-19 @ 15:53:37
URL: http://stellabellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback