Fräsch

Hum, stavas det så? Haha, aja. Idag har jag spelat lite fotboll, haha, eller jag stod i mål (lat som man är). Vi har åkt hem till mig idag också. Gick in i duschen, duschade, rakade benen, målade naglarna, filade fötterna och smörjde in mig med lotion, så nu känner jag mig extra fräsch! :) Hihi.. Magvärken kommer och går också, pratade med mamma och hon tror att det kan vara magkatarr, eller hon är nästan helt säker. Fan, nu lär jag tänka efter mera innan jag äter och NÄR jag äter. Jag är en sån person som kan äta en gång och sen inget mer under dagen.. Får väl skylla mig själv antar jag.
Menmen, nog om det. Nu ska jag mysa med min älskling! :)

PUSSPUSSPUSS

Kommentarer
Anna skrev:

MAgkatarr handlar inte om, Det handlar om vad du gör med dig själv i ditt huvud :P vad du tänker på, hur mycket du funderar på saker, hur orolig du är. Och visst dina matvanor, men mestadels att du funderar och går omkring och är orolig över saker och ting :)

Jag har det och har haft det i flera år, det är något man får leva med, tyvärr :)

2008-08-14 @ 11:04:05
URL: http://akolan90.blogg.se/
Roxanna skrev:

Jo, det med. Men jag tror det mest beror på att jag äter för dåligt, elr att jag äter oregelbundna måltider.. För jag är inte stressad över nått, inte vad jag vet iaf. Menmen, det börjar gå över nu, det gör bara ont när jag äter nu :)

2008-08-14 @ 11:36:39
URL: http://rrroxanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback