Hancock

Oj, glömde skriva igår. Haha, men det hände väl inte så mycket. Vi åkte till Säter och ska sova är till onsdag. Igår köpte vi massa godis och chips och kollade på Hancock, den var helt okej fakiskt. Även om det var väldigt overkligt mestadels. Just nu är jag ensam hemma, Kristoffer är på golftävling just nu och kommer väl hem runt 6-7 tror jag. Jag hoppas på kl. 6 för det är jätteensamt här nu utan honom. :(

Och vet ni vad? :O
Väskan som jag vann på auktionen fick jag inte, för jag hade tydligen inte lagt bud till reservationspriset?! Vafan, det stod inte ens ett reservationspris, jävla idiot! Åh, och nu hade hon höjt priset till 100 från 70 liksom?! :S
Så jag skrev till henne att jag kommer köpa en mycket snyggare och helt NY väska i affären ungefär för det priset, haha suck on that! :D

PUSSPUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback