Igår var en jobbigt dag

Sorry att jag inte skrev något igår men jag var så himla trött! Har varit barnvakt åt 3 stycken igår eftersom mamma, pappa och syrran skulle till Linköping och hjälpa syrran att flytta, så det blev lite mycket men det var kul! Så har jag diskat hela dagen känns det som. Usch, jag vill inte bli vuxen! Nej, låt mig vara ung ett tag till va! :) Kristoffer var också trött. Han cyklade från Säter till Gustafs för min skull (a), plus att han hade spelat golf innan hela dagen. Igår kväll såg vi på halva mumien filmen. Den var väl inte så jättebra, inte min typ av film.

Föresten, jag hittade en gammal kjol som låg hängades i garderoben och jag tänkte; Vad ska jag med den här till?! Men så kom jag på en idé, att göra den till en tubklänning! :D Med ett skärp i midjan, vad tycks? :)

(Ursäkta fläcken på "klänningen") ;p



Kommentarer
Melina skrev:

2008-08-24 @ 19:23:11
Melina skrev:

GRATTIS ROXANNA! :) Du vann väskan fråga ingelita.se. Mejla mig din adress så vi kan skicka den till dig så fort som möjligt. Hoppas du blir nöjd med den och att du får användning för den.



Puss & kram

// Melina

2008-08-24 @ 19:24:12
URL: http://meliinea.blogg.se/
Melina skrev:

Det var så lite! :) Grattis igen, kram!

2008-08-24 @ 19:58:46
URL: http://meliinea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback