Kräftskiva

Sorry för att jag inte skrev något mer igår kväll, men jag glömde bort och orkade säkert inte heller. Sånt som händer. :p
Mina småttingar kom på besök idag, mycket trevligt! Lite trummor, dans och youtube tittande blev det med dom.
På kvällen blev det kräftskiva, eller det är inte slut än. Dom sitter fortfarande kvar där nere och sjunger och tjossan dittan.  Men det har varit trevligt. Fast jag äter inte kräftor men iaf. Jag åt vegetarisk ostpaj och sallad, sen liiiite strips också. Det var gott och magen blev mätt. Sen sjöng vi massa sånger och alla drack. ;D Sen käkade vi lite chips och sånt och bara myste. :)
Ännu mysigare var att älskling är här också. Just nu sitter jag bredvid han vid sängkanten och han ligger ner och halvsover. Mys! Innan vi avslutade kvällen sjöng vi lite singstar också, jag vann! :D Haha, försök slå mig ni. ;) Alltid över 9000 poäng! Rekordet är nog 9900 typ. Nej, nu väntar sängen för mig. Ska bara borsta gaddarna!

Tjingeling sötisar!

PUSSPUSSPUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback