Nollningen

Igår nollade vi ettorna. Det var riktigt skoj! Som vi har längtat liksom. Fast, det var en liten etta som kastade filmjölk på MIG! :@ Men han fick igen kan jag lova. Alla ettorna var rent ut sagt PISSblöta! Men de flesta älskade det och ville bara ha mer skit på sig, haha. Ägg kläckte vi i skallen på dem också. Woho! Efter nollning var klar, runt 11 fick jag skjuts av pappa hem. Väl hemma väntade det kläder jag fick ärva! :D Alltid roligt. Elin och Maja kom en timme också. Sen åkte jag till Säter, vi såg klart på Drillbit Taylor och sen somnade vi tidigt. Det var meningen att båda skulle gå upp 03.55 och se på Jörgen i semifinal men det var bara Kristoffer som pallade det. ;p

Tack ettorna för en rolig nollning! Elr ah, vissa ettor vill jag inte tacka..


Detta gjorde vi på nollningen:
  • Frakta tvättsvamp mellan sig med vatten från sjön och fylla en hink med vattnet
  • Norsk fylla
  • Väggen
  • Frakta kortlek mellan munnarna
  • Frakta apelsin mellan hakorna
  • Doppa huvudet i fil och leta efter en morot
  • Ha kaka i munnen coh vissla
  • Leta nålar på varandra, men jag är osäker.. Gjorde vi det?!
  • Elefantgång
  • Armhävningar
  • Presenning med såpa
  • Sexställningar
Jag kanske har glömt något, men vi hade det superroligt iaf! :) ♥


Kommentarer
jolihana skrev:

ni gjorde ungefär samma grejer som vi gjorde mot dom men en fråga, vad är "norsk fylla" ? ;P

2008-08-23 @ 15:20:54
URL: http://jolihana.blogg.se/
nina skrev:

typ presenningen å de oxå ^^ å sexställnigarna :P haha

2008-08-23 @ 22:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback