Second Hand

Haha, vi har EN second hand butik i lilla Gustafs där jag bor och dit åkte vi idag. Jag, mamma och Kristoffer. Har bara varit där typ en gång tidigare. Ville hitta en sån där liten axelbandsväska (svart elr brun), men det fanns bara gröna typ och mamma sa att hon hade nog en gömd i garberoben men den var inte där så hon måste ha slängt den. :(
Det fanns ju inget fint där. Men jag skulle nog inte ha förväntat mig så mkt heller. Aja, sen åkte vi till Ica och handlade. Kristoffer fick en 20:a av mig och han köpte goooodis och jag tuggummi! :)
Vi har varit i lekparken igen och fotat, haha här nedan kommer lite bilder. ;p Enjoy!

PUSSPUSSPUSS

Jag fick sand i skon.. :(




Och min snygging var SNYGG!



Det var meningen att han skulle fota hela mig, men eftersom han är kille så blev det inte så.. :p



Massa kärlek till dig!



PUSS!



Han var lite olydig ett tag ;)



Självklart blev det pussar också <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback