Skräckfilm i 20 minuter..

Haha, idag har jag varit i skolan, hade 3 nya ämnen tror jag. Så det var skoj, slapp psykologin idag. Men vi fick en liten läxa att läsa massa sidor, men det är redan gjort! :D Sen åkte vi hem hit och så har vi sett skräckfilm, eller ah, vi försökte. För nu är det så att min söta pojkvän verkligen inte kan kolla på sånna filmer men han lovade denna gång, men det gick ju inte för han blev för rädd. Hahaha! :D Phone hette filmen iaf, var lite seg tycker jag men. Hann ju bara se i 20 minuter, sen slog jag av för pojken min dog ju typ. Sen blev det inte bättre av att jag skrämde han lite efteråt, höhö (a). Sorry sötnos.<3

Usch vad dålig jag är på att uppdatera bloggen, men skolan tar all tid och när man kommer hem ifrån skolan är man ju helt slut. Men jag ska försöka skärpa mig iaf. :p Snart blir det sängen för mig. Godnatt sötingar!

PUSSPUSSPUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback