Stugan :)

Igår morse åkte vi till stugan, jag, mamma&pappa, lisen, brorsan och älskling! Pappa glömde först dosan till tv:n, så vi fick åka tillbaka, men vi hade inte kommit så långt som tur var. Haha. :p Vi stannade till en stund och plockade sten och så såg vi en kapsel som vi trodde var min syrras, för hon tappade sin typ där förut, men det var fel bilmärke, haha! :'D
Vädret var väl sådär, lite sol var det iaf. :) Men det ändrades ju dagen efter. :/
Det gick fortfarande att bada, så det gjorde vi, och spela poker, såg bombay dreams och busa! :D Jag och kristoffer sov inne den här gången, först tänkte vi ta med tält, men vi gjorde inte det. Haha, det blev trångt att sova i en 80 cm säng, så mitt i natten la bubben sig i sängen nedanför, men det kommer han inte ihåg. xD Jag slog lite golfbollar i sjön också, det var kuul eftersom jag kom en bit, bra för att vara mig. :D På eftermiddagen åkte vi till falun, först till systemet, sen byggmax och sist rusta. Jag köpte bara lite godis, fanns inget annat ju. Tråkigast var ju att bror min lyckades tappa bort sin mobil också, fattar inte hur bara?!?! :s

Idag har vi inte gjort så mycket eftersom vädret inte var på topp, regnat hela dagen typ. :/
Killarna och lisen badade iaf, fyfan va kallt! Och kylskåpet gick sönder under natten, bara otur i helgen! :p
Sen var det dags att åka hem. Jag och baby har bakat idag, jag bakade gammeldags äppelkaka och kristoffer bakade kolakakor, allt blev lyckat! :D Just nu ser vi på film, Bandidas, suuug film!
Nu blire att kolla andras bloggar..

PUSSPUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback