Taggad!

Åh, ikväll är det fest. Förfest hos sötsandra, sen drar vi ut på krogen! Massa från klassen, ska bli så himla skoj! Är taggad till tusen. Nu gäller det bara att komma på vad jag ska ha på mig?! Hum, svårt val de där..
Runt 7 ska jag åka, hoppas min plupp hinner komma hit innan.. Han ska ju va här själv, elr ah utan mig iaf. Sen ska han gå och möta mig vid hållplatsen typ 2 inatt. Sötnos! <3

Alltså jag är så himla glömsk, jag lovade ju att jag skulle visa väskan, men nej då hinner jag bli trött och somnar framför en film istället. Sorry, men ikväll ska jag ju fixa mig så då blire kort (med väskan). Haha. :)

Nu är det tv-spel som gäller.. Men först ska jag göra en to-do-lista!

  • Raka benen
  • Noppa ögonbrynen
  • Fixa kläder, smycken, skor, väska m.m
  • Duscha
  • Sminka mig
  • Fixa håret, eventuellt locka det
  • Ringa Malin
  • Vägbeskrivning till Sandra

PUSSPUSSPUSS ♥

Kommentarer
Annispannis skrev:

Okej då vet jag :)

2008-08-31 @ 21:24:44
URL: http://akolan90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback