Blev ingen bio

Blev ingen bio ändå. Så jag och baby gick över till Max och var där med han och hans flickvän Emelie. Vi spela barngeni, men genin är vi då inte. Skriver man genin?! Haha, vad fult det såg ut. Sen spelade vi Yatzi, då vann jag stort (YatzyGENI som man är). Efter det gick vi ut och gick, var skapligt kallt.

Tidigare på dagen var jag, babe och 2 syskon ute och lekte i snön. Fan vad mycket snö vi har! :o Sjukt kul tycker jag. :)


Jag måste in till stan och köpa de sista julklapparna också innan jul, nån som vill hänga på?

HAR NÅGON TIPS PÅ VAD MAN KAN KÖPA TILL SIN POJKVÄN I JULKLAPP SÅ SÄG TILL! JAG VILL HA ALLA MÖJLIGA FÖRSLAG. :D

Godnajt på er va! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback