Då var julen över :(

Nu är det "bara" 365 dagar kvar tills nästa jul, suck! :(
Men min jul har varit jättebra iaf. Har ätit god mat, sett lite av Kalle, öppnat paket m.m.

Jag fick massa kläder, 2 dvd-filmer, ABBA-singstar, 3 par leggings (färgade), biljett till melodifestivalen (deltävling i Leksand), pengar, sjal, ny mobiltelefon, biljett till Chris Brown på hovet. Tror det var allt, jättenöjd. :)

Imorse så åkte jag aldrig på julbio som det var tänkt eftersom jag har feber. Vaknade upp med 38,2 graders feber. Inte så kul när det är julafton. Men jag knarkade alvedon så jag höll mig vaken. Eftersom jag aldrig var på julbion så fick jag inte träffa Kristoffer och ta emot brevet han skrivit. Men min syster tog emot det av han istället. Och han fick brev av mig. När jag läste brevet började jag gråta, det var så fint skrivit och jag älskar han så jävla mycket!!! Jag vet att det kommer vara vi för evigt. ♥

Nu ska jag kika runt lite på internet innan jag ska sova.
Jag längtar tills imon då jag får hålla om min älskling igen!
Och jag längtar till juni, mirakel påväg! :)

Hoppas ni alla hade en lika trevlig julafton som jag hade.

Kommentarer
Lollo skrev:

Jag fick oxå biljett till melodifestivalen i Leksand :D Då ses vi kanske där! Men först äre Chris Brown som gäller =) Ska bli galet skoj!

<3<3

2008-12-25 @ 13:33:05
Roxanna skrev:

Jaha :D fan vad roligt :D EMDEMDEMDEMD!!!<333 Ja, först äre Chris Brown :D längtar som fan :D <33

2008-12-25 @ 14:57:40
URL: http://rrroxanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback