Gott Nytt År

Gott Nytt År på er allihopa!
Jag antar att i princip alla är ute och festar för fullt just nu.
Själv sitter jag hemma och kikar på J20. Sverige - Ryssland, 4-0 än så länge.
Jag, syster och baby var nyss ute och åkte skridskor för första gången på lääänge. Det räknas inte när man åker i skolan. ;p
Det var skojsigt, men mina stackars fötter gjorde ont. Jag är ju inte van att åka om man säger så.
Innan vi åkte skridskor så åt vi lite god mat familjen tillsammans.
Det var ju meningen att jag skulle åka till kupolen idag, men det blev inte så. Jag får åka dit den 2:a istället.

Just ja, jag har färgat håret + slingat det idag. Det blev ju bara ljusare där uppe. xD Så imon ska jag slinga det igen, med blonda slingor denna gång. Jag vill ha mitt hår ljusare än vad det är. Trött på mörkt hår.

Nu ska jag fortsätta se på hockey, tänkte göra en ansiktsmask snart också.

Ha en trevlig kväll nu alla!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback