Igår

Igår var det party. Kommer in lite halvfula bilder sen. Förfest hos en kompis, sen flamingo. Lite halvdött där, men det blir vad man gör det till. :) Tog nattbussen hem till Säter och där möttes jag av min underbara pojkvän som hade gått upp mitt i natten för att möta mig. ^^ Var helt slut på morgonen, bakis. Men nu är jag "pigg" igen. Har precis sett Heart Break Hotel. Den är filmen är så rolig. Såg den på bio för längesen, kommer ihåg att alla satt och asgarvade i biosalongen.

Idag har jag bakat vaniljkola. Såå gott!

Nej, nu ska jag skriva i vår skolblogg. Vill ni kika in så är det bara att gå in på: http://dahlander.wordpress.com

Skolbloggen nr.1 för tillfället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback