Lucia imon

Nä, inte den 13:onde men det firas ju i skolorna imon. Så klockan 9 på morgonen har min skola lucia, ska bli kul att se.
Sen på kvällen kl. 18 har klockarskolan lucia. Vill kolla på den, så ska försöka fixa skjuts.
Det är så mysigt att sitta i kyrkan med ljus tända och lyssna.

Just ja, det är ju final i Idol imon också.
Hoppas det blir ett fiasko och telefonväxeln dör så ingen vinner.
Sen säger dem att Robin vinner istället. Mohahaha!
Då skulle jag bli glad! :'D Hihihihi

Nu ska jag läsa igenom naturkunskapen en gång till inför provet imorgon innan jag lägger mig.
Ni får sova så gott allihopa!
Godnatt ♥

Kommentarer
stockholmsjenna skrev:

haha! om robin vinner skulle jag också bli glad.

2008-12-12 @ 16:28:46
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback