Spark

Jag och älsklingen åkte spark idag till Ica. Jag fick en Chic tidning och han köpte chips och choklad. Men gud vad mysigt det är att åka spark, när det inte är massa grus på marken. SOM DET VAR! :@ Fast det gick väl att åka ibland, men måste de sanda överallt? Så jävla trist när de gör så. Haha, ni skulle sett hur jag såg ut. Hade på min mammas gamla ryssmössa. En sån där stor jävel ni vet. Men den är ju varm iaf. ^^ Sen har jag bakat chokladmuffins idag också, smaskigt värre. Alla är tyvärr slut nu..

Nu vet jag i alla fall vart jag ska vara på nyår. Det blir i Borlänge hos en klasskompis. Ska bli skitroligt! =)

Föresten, älsklingen sa att han skulle köpa den där snygga bikinin till mig från H&M. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback