Grattis Pappa :)

Grattis pappsen på födelsedagen! <3
Hann hem en snabbis och grattade han & käka jordgubbstårta, mums!
Karro var med också. Sen åkte vi tillbaka till säter igen & fixade varandras hår typ, krull säger jag bara! :'D <3
Runt 9 kom älsklingen hem från golfen, helt slut var han! stackarn.. <3
Så nu ligger han och sover medan jag sitter här, men han fick iaf mysa med mig innan jag gick upp. :)
Varje sekund med dig är underbar!
Imon ska han golfa igen, men då ska jag med..
Eller jag ska dra dit senare & slå på ranchen med karro tror jag. :p

Igår var jag, krille, karro & max hos berra och dom spelade pingis, hah! Till typ 2 på natten, fyfan! ;p

Nu ska jag fortsätta se Göta Kanal 2, höh!
Sen ska jag väl krypa ner hos älsklingen igen. (:


PUSSPUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback