Hej å Hå

25/7-08

Dagen började med att jag vaknade upp bredvid den bästa! <3
Sen åkte han hem. :( Men då gick jag till bageriet och hälsade på angelica. :)
Hon bjöd mig på glass, taaack! <3
Sen gick jag hem och såg på film, I Am Sam, den var bra. :)
Sen kom hela the family hem och vi började fixa oss för midnattstravet!
Jag och syrran släppte av mami och papi och fortsatte mot systembolaget där jessica köpte lite smått och gott * mihi
Sen började festen! Det var massor med folk! Alla skulle väl se Uggla. Vi förfestade i Kims husvagn, great! :'D
Sen gick vi in på området och såg Magnus Uggla, han var kanoooon kan jag lova! (:
Vi åkte lite karusell, dansade också, sen åkte vi hem igen.
Pratade lite med baby på natten, hade inte sovit utan han på hela sommarlovet förens då, kändes jobbigt!
Men det var bara några timmar kvar tills vi skulle träffas igen så jag stod ut.

26/7-08

Vaknade, hela familjen åkte till sommarstugan, men först hämtade vi upp älskling i säter. ÄNTLIGEN!
Vi åkte båt, solade, badade (massssor, 26 grader i vattnet ffs), åkte båt, spela kort m.m.
Sen sov jag och baby i lekstugan, det var vaaaaaaaaarmt. Usch! Men mys ändå *

27/7-08

Vaknade och kunde knappt andas, så kvav luft.
Jag åkte båt för första gången själv idag! Med motor alltså, haha, det gick ju bra ändå! :D
Sen bakade jag, brorsan, och älskling, folket blev nöjda iaf, som tur var.
Så badade vi massor idag med, så skönt.
Haha, kristoffer fångade en trollslända med en håv, fy vad äcklig men ändå cool den såg ut! Höhö.
Sen efter en stund åkte vi hem, det blixtrade som fan! ;s
Kristoffer såg en lång film med bror min och jag hade långtråkigt, natti!

28/7-08

Idag då? Vad har hänt? Ja, jag vaknade, som tur var. Sen har vi inte gjort sått speciellt. Såg lite tv, victoria beckham var på ellens show, åh vad vacker hon är!!! <3 Sen har vi åkt till säter, så här är jag just nu.. Ska snart ut och sola, för jag har ju 5 timmar helt för mig själv här hemma. Kristoffer är ju på golfen. Tjingiling på er sötnosar!

PUSSPUSSPUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback