Igår/idag

Igår solade jag en stund, men vädret ändrades snabbt. Skulle då gå in igen, men då var dörren LÅST! :@ Jag gick ut balkongdörren och stängde den för jag trodde att den vanliga dörren var upplåst, men icke sa nicke, fan vad sur jag blev!
Då fick jag lov att sitta ute i 4 timmar i bikini för att vänta på min syster som var på kupolen..
Runt 5 kom jag in igen, sen kom älskling. <3
Vi åt potatisgratäng & sov. :p typ! förlåt <3

Idag har jag bara sett OC hela dagen, håller på att ladda ner säsong 4, såg nämligen klart säsong 3 idag.
Runt 7 kom baby & vi har bara hunnit äta mat och så. Jag vill gå en promenad ikväll, får se vad han säger..


Innan jag skulle ut & sola (a)



PUSSPUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback