Solat

Hej kära vänner! :)

Idag vaknade jag runt 12 och såg film. Kristoffer åkte iväg till en golftävling och lämnade mig kvar här hemma. Fy för han! :p
Nejdå, jag har haft det trevligt ändå. Jag, hans mamma, syster, kusin och systerns kompis cyklade ner till hundbadet och var där. Alla badade förutom jag, hade ingen bikini med mig så. Jag solade istället. Varmt vare! :) Sen fikade vi lite också. Det var gööött!

Sen bara väntade jag på att älsklingen min skulle komma hem, vilket han gjorde typ halv 9.
Vi har chippat lite, myst, spelat kort m.m.

Nu är winnerbäck slut ner i säterdalen också. Alltså, jag kan inte fatta hur det kan va så många som verkligen ÄLSKAR han?! Jag personligen hatar hans musik. Ingenting för mig överhuvudtaget. Så jag ville verkligen inte betala in mig dit, 400 spänn liksom? Nej tack, jag har bättre saker för mig. Men det är ju som sagt, smaken är som baken och tur är väl det. Hur kul skulle det vara om alla i världen tyckte lika? ;p OM jag skulle betala in mig skulle det isf vara för festens skull, haha nu lät jag som en alkis. Det är jag verkligen inte, dricker knappt nått längre efter jag träffade min babe. :)
Det är konstigt hur man kan ändra på sig beroende vilka man är med, hum.. Nej, ingen mer filosofi nu av mig, haha! Kommer bara spåra ur. Nu ska lilla jag gå och sova, natti och sov så sött där ute! Ni i Asien, Europa, USA, Afrika elr vafan nu alla bor, HAHA! :D

PUSSPUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback