The OC

Så grym serie! Håller på att kolla om avsnitten igen. Det blir liksom aldrig tråkigt, tänk och leva ett sånt lyxliv, hääärligt! (:
Snart ska stina komma hit och så ska vi hitta på nå kul och göra, blir great! :D
Och ikväll är jag ensam hemma så babe ska komma hit igen. Han åkte typ nyss för att spela golf. :p

Igår var jag hos kristoffer, sen åkte vi buss till mig och så åkte vi typ direkt till coop forum med mami & papi.
Vi köpte massa godis och baby köpte även ett x-box spel. (;
Sen var vi bara hemma hos mig & tog det lugnt, såg the oc, kicka boll, såg allsång på skansen, såg filmer från när jag var liten kid osv. Sen somna i älsklingen famn, sååå bäst! <3


Update

Det började med att jag åt jordgubbar & glass för stina ville inte ha nå. Sen gick vi till lekparken en stund & lekte, höhö. :D
Efter det gick vi hem till mig igen men jag glömde ta med mig nyckel så vi blev utelåsta! :@
Då gick vi hem till stina & spelade kort, satt vid datorn & åt prinsesstårta! :) Mums. Sen gick jag hem igen, passade på att ta lite kort då. Men jag bjuder bara på ett av dom. ;)

Stina i lekparken


Jag påväg hem


PUSSPUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback