The old moped

Haha, ja idag bestämde vi oss för att testa min familjs gamla moppe. Så jag och kristoffer hämtade ut den ur boden och försökte få igång den. Den ena sprang och puttade på och den andra satt på och gasade. Men fan, inget hände. Så vi testade igen, gick inte så bra! Så såg älskling att det var nått för avgasröret så det var inte så konstigt att den inte ville gäääsa iväg! :@ Vi orkade inte fixa den där grejen som satt för så vi ställde in moppen i boden igen..

Vad har vi mer gjort idag då, förutom trixat med the old moped?!
Jo, solat lite.. Det var ju varmt idag, mihi.* Vi sprutade även med slangen på varandra, skööönt ju! :'D
Vi har precis kollat på en film, it's a boy girl thing, helt okej! (Y) 3½ / 5.
Vi åt massa god mat idag också. Hemmagjorda potatisklyftor, egengjord sås, och jag åt nuggets och älskling åt hamburgare med bröd! Det var huuuur gott som helst. Sen badade jag idag också, varmt som fään!


sovasovasova nu!

PUSSPUSSPUSS

Kommentarer
Kristoffer Toresson skrev:

Thihi, du är så söt underbaraste! älsakr dig <33

2008-07-23 @ 02:56:57
Roxanna skrev:

du som är :) älskar dig mest! <3333

2008-07-23 @ 02:59:20
URL: http://rrroxanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback