:)

This is love! v

Vaknade runt 2 idag av att älsklingen väckte mig, han hade kommit hem från golfen.
Sen såg vi bara på tv och satt vid datorn. Vi åkte hem till mig idag, det bestämde vi hastigt, haha.
Väl hemma åt vi potatisgratäng och sallad. Mycket gott! Vi har gått ut och gått idag en stund och setat vid datorn.
Bu, internet dog en stund, men det kom tillbaka igen som tur var! Annars hade jag nog dött.
Snart ska vi till stockholm också, så great! Längtar som fan! :D Vi ska på grönan på fredag, sover i västerås hos syster från fredag till söndag.
Underbart, jag åker dit med syrran nr 4, syrran nr 6 och älsklingen! <3
Nej, nu ska jag mysa och käka chirre!

PUSSPUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback