Vart tog sommaren vägen?!

Ja, det kan man ju fråga sig? Usch, bara regn & rusk ute, så ska det inte vara! ;S
Nej, solen! KOM FRAM NU!
Klänningen nedan har jag inte ens använt ännu.. Den bara väntar  i garderoben på att användas..



Nog om det, idag vaknade jag 3?! :O Haha, fy på mig.
Älsklingen väckte mig och hade köpt glass, mums! :'D
Glass är bra för halsen om man har ont, för det är just det jag har, likaså älsklingen.
Har varit såhär i flera dagar nu, inte kul. :(

Den 18:onde juli ska jag, älskling, jessica & carro åka till sthlm för att gå på grönan, sen åker vi till västerås där caroline bor, och vi blir där till söndag, sen hem till dalarna igen!
Ska bli jättekul. :D

Ikväll ska vi se på kung fu panda, yey! ;D

PUSSPUSSPUSS

Kommentarer
Tore skrev:

Så sööt å duktig du är då :) <33

2008-07-07 @ 18:00:30
Roxanna skrev:

Höhö, klart jag är! (: <33

2008-07-07 @ 18:02:29
URL: http://rrroxanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback