dagen

Dagen har varit bra men jobbig.
Klockan 4 hade vi kalas för min lillebror som blev 16 i  onsdags. Det var skoj, fick träffa elin och maja. Sötnosarna!
Vi lekte, spelade spel & hade kul! :)

Efter tårta, fika & sånt åkte släkten hem. Därefter har jag typ pluggat fysik hela tiden. 4 timmar i sträck! Fysik B dessutom.
Åh, hoppas det går bra på provet imon annars j*vlar! ;p
Nu ska jag hoppa ner i sängen och kanske kika på andra avenyn om jag orkar.

Imon kommer dagen bestå av plugg inför NP i svenska, och plugga matte till tusen!

Mitt höstlov har varit bra, synd att det var en massa plugg bara.. Sånt man får tåla.

pusshejs

Kommentarer
Lundvall skrev:

Lycka till på provet.

Hur gick det?

2008-11-03 @ 13:05:18
URL: http://lun013.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback