Fröken Trötter

Ja, det stämmer in på mig just nu. Men jag får väl skylla mig själv. Jag lägger mig aldrig i tid, attans. :p
Skolan var rätt nice idag, hade bara nationellt och det gick superduper! :)
Sedan gjorde jag massa läxor innan jag kollade på vollybollträningen.
Haha, tjockis som man är gick jag och köpte chips, dip och choklad efteråt!
Sedan åkte vi home till mig och tjocka oss!
Såg Insider på tv som handlade om människor som skadar eller utför sexuella handlingar med djur! Helt sjukt, blev mycket rörd av programmet. Även om jag inte är någon djurmänniska så tycker jag att det här är hemskt och får inte förekomma!

Nu ska jag sova.
Godnatt!

Bjuder på den va!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback