Ge mig pengar!

Åh, jag vill ha pengar. Pengar så jag kan köpa vad jag vill, resa utomlands när jag känner för det och flytta härifrån! Gud vad skönt det skulle vara. Så, om någon har några miljoner över.. Give it to me! (a)

Skolan idag har varit slööö. Vi hade charader/pictionary på engelskan. Ganska kul, vårt lag vann iaf! :D Jag fixade typ 4 poäng till mitt lag! Carola, golf, Cameron Diaz & Pamela Andersson var de rätta svaren jag kunde! :D

Nu är jag i Säter efter att ha varit hemma hos mig en stund.. Men sen skulle jag ta bussen in till Säter men jag missade den tydligen. Fast sen såg jag en buss komma när jag var i Säter redan, men fan.. Det kan inte ha varit den jag missade?!
Aja, jag fick skjuts in till Säter då istället. Så snart ska vi på vollyboll träning. Nice.

PÖSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback