Hallå

Snart ska jag sova. Tänkte bara skriva av mig om vad jag har gjort idag.
Jag vaknade klockan 1, skulle egentligen till pärlan men det hann jag inte. :/ Det får bli på onsdag istället.
Sen skulle jag och Kristoffer ta bussen in till Säter men då kom aldrig bussen så vi stod och väntade i 40 minuter.. Sen kom hans mamma och skjutsade oss. Vi åkte och firade Kristoffers mormor som fyllde 70 år. :)
Efter det blev det pizza, längesen jag åt det faktiskt. Och Hjalmar har varit med oss idag också. De nördade den mesta tiden medan jag satt och kollade på tråkig tv. Vi såg nån film i slutet som hette Guds Stad. Var bara en massa människor som sprang runt och sköt varandra. Om man tycker om att kolla på sånt, så visst. Inget för mig direkt.

Nu ska jag sova, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback