Igår

Igår var jag på kupolen med min älskling. Jag köpte/fick en grå väst från Åhlens, 2 st nagellack(svart & lila Depend) från Kicks, ett beige/svart randigt linne från Cubus, en grå tunika från Gina Tricot, Nitskärp smalt från Cubus.
Jättebra! :D Kanske kommer bilder senare.. Inte just nu iaf..

Sen tog vi bussen till Säter. Hjalmar kom & vi såg på Idol och sen spelade vi poker och såg på film. Men vi såg inte klart hela filmen. :p Guud vad nervös jag blev när det stod mellan Robin B och Sepideh. Robin får inte åka hem! :S TUR!
Sen så tror jag att det är sämst att starta som etta, för då glömmer folk lätt av. Det är flera som startat som etta och åkt ut tyvärr. :/ Sen vet jag inte vad det är för fel på juryn, ni tyckte att ANNA BERGENDAHL inte var skitbra igår?! Hallå! Hon ägde ju scenen, var nära på tårar där kan jag ju säga. Underbar röst, you go girl! Skit i vad juryn tycker! :)

Nu är vi hemma hos mig igen. Dagen kommer bestå av pluggpluggplugg! :S Jobbigt..

Önska mig lycka till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback