Inge mer :p

Nu ska jag inte länka nå mer tävlingar för ikväll! :p Haha!
Har tagit en varm och skööönt dusch för en stund sedan! Mysigt värre. :)
Hade tänkt att sitta uppe en stund. Är inte alls trött så. Får se vad älskling säger.

Ni som undrar varför jag jämt är med min pojkvän. Vissa kanske tänker, tröttnar de aldrig på varann? Men svaret är NEJ, vi älskar varandra så mycket att vi inte klara en dag ifrån varandra. Haha, låter lite konstigt men det är sant. Visst, vi kan ha lite småtjaffs och sånt men det är väl inget förhållande som är helt felfritt? Nej, tänkte väl det. Vissa säger att vi borde vara ifrån varandra men what the fuck!? Det ska väl ändå vi som ska bestämma? Om vi trivs med att vara med varandra hela tiden så är det väl bara bra? Jag förstår mig inte på vissa ibland som jag kläcka ur sig sådana kommentarer. Sköt ert så sköter jag mitt, ville bara säga det. Tänk på vad ni säger till andra, era kompisar t.ex. Man sk sköta sitt eget privatliv tycker jag, håller ni inte med mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback