Mitt huvud!

Det sprängs snart! Natten igår var inte den bästa, kan jag säga. Så därför är jag inte i skolan nu. Fast vi har egentligen inga lektioner. Det är bara vår lärare som åker dit FRIVILLIGT för att hjälpa oss inför provet i fysik B. Så jag skippar det. Mår inge bra så. Ni som var där, vad gjorde ni på lektionen? NINA, du kan svara för jag vet att du läser min blogg. :'D

Igår kom Hjalmar hit. Vi tre såg på tv mest och lite snack. Kulkul! :)
Får se om det blir en pokerkväll med grabbarna idag då. Fast jag MÅSTE se idol!
Sen imon ska jag till Malin och umgås och så. Vet inte så mycket än om hur det blir.

Mina ögon och huvud dödar mig!
Ingen PUSS på det!

Kommentarer
nina skrev:

ja läser alltid idn blogg ;) haha, men du har reda fått svar på de:D <33

2008-11-14 @ 11:56:02
Lia skrev:

Stackare :P hoppas det är bättre nu då!

2008-11-15 @ 15:25:22
URL: http://beautybook.blogg.se/
Anonym skrev:

hej! :)

hört talas om gratismode? bli medlem och samla till dig ett presentkort på upp till 1000 kronor, som du kan handla med i flera olika affärer (tex ginatricot, h&m, kicks, stadium mm)



registrera dig: http://www.gratismode.se/?c=8690

2008-11-16 @ 12:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback