Skolan

Hej hej hallå "Timbuktu"..
Åh, det här känns nästan som ett måste att skriva blogg varje dag för att jag ska komma ihåg senare i livet vad jag har gjort! Jäkligt jobbigt.. :S
Vi har ganska mycket i skolan just nu. Har t.ex. nationellt prov i svenska imon. Ska sitta i fem timmar och skriva, jobbigt ju!
Idag har jag pluggat lite engelska och sånt nu på kvällen (natten?!)
På eftermiddagen kollade jag på skollagets vollyboll träning, skoj skoj. Sen var det Öppet Hus. Liiiite dåligt att de inte hade beställt mer vegetarisk mat då jag inte ens fick mat som hade beställt. :S Men fick iaf två goda mackor som tröst.
På Öppet Hus hade vi lite fysik, lyssnade på någras muntliga NP, jag gjorde en kemilabb som gick kanon!! Sen såg jag, Amanda & Teddy en teater på spanska, skitkul var den! :D
Efter det åkte vi hem typ, Hjalmar kom hit och vi såg tv och så. Nu ska jag gå och lägga mig, är trött och måste vara utvilad tills NP imon! :) Wish me luck!

PÖSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback