Skolan

Idag i skolan var det full fart. Först hade vi idrott, där jag & några till spelade pingis. Mycket kul och många skratt! Tror  vi har förlängt våra liv riktigt mycket nu. Efter idrotten hade vi religion. Det var meningen att alla fyra grupperna skulle spela upp sina teatrar men min grupp var inte helt samlad. En var sjuk så vi fick ta det v. 48 istället. Men alla andra grupperna spelade och min grupp (de som var där) var en typ av jury. Haha. Vi gav dem kritik (både positiv och negativ), sedan satte vi poäng på dem. Skitroligt! :'D Sen hade vi svenska, där jag hade min muntliga NP i svenska. Det gick kanon, tror jag! :)
Sen hade vi tråkkemi och sen sista matte D provet!!!! Fattar ni? Typ äntligen! :D Hoppas det gick bra.
Imon ska jag, Julia och Sanne ha vår egna lektion i engelska. Vi ska ha nutidskryss ju. Så jag har gjort ett pris. Bakade en kaka, som hette Mormors kaka. Typ choklad och glasyr, ser god ut iaf. Den går till vinnaren. Vet inte om vi ska ha två vinnare, en tjej och en kille. Får se. Hoppas de tycker om kakan och inte spyr. HAHA! ;>

Nu ska jag mysa, pusshejs! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback