Det blev ...

Det blev Natalie och Liz som vann nutidskrysset i skolan idag! :) De fick varsin bit av min kaka jag bakade, en stooor sådan! ;D

Guuud, vad jag längtar till hagafesten. Kommer bli klockrent det hära. Förfest hos bästa Angelica! <3 Cocktailtema på festen, cocktaildrinkar hos Angelica och massa massa dans och skratt! :D

Nu gäller det bara att komma på vad jag ska ha på mig. Kanske åker in till kupolen en snabbis imon för jag har ju inga skor att ha på mig. Nån som kan tänka sig att låna ut ett par höga pumps eller liknande vore det snällt. :p

Nu ska jag ta mig nått att äta, höööörs senare!


Kommentarer
Ellas Inspiration skrev:

Hej!



Äntligen får jag en stund över att hälsa på och säga att det är verkligen jätteroligt att du är med och tävlar om grytvantarna!



Imorgon drar jag en lycklig vinnare...



Lycka till!



Kram Karin

2008-11-06 @ 17:28:38
URL: http://ellasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback