Jäävlar, 1 meter!!!

Åh nej, inte det ni tänkte på. ;) Eller vad tänkte ni på egentligen? Jag menar baguetten jag fick idag. HAHA, oj.. Nu lät det ju ännu värre. Men alltså smörgås-baguetten. Kristoffer skulle köpa en baguett och så kom han tillbaka när han hade köpt den och jag lovar, den var nästan en meter lång. Hahaha! Men jag käkade NÄSTAN upp den. Nåväl. I skolan hade jag min svenska redovisning. Det gick bra hoppas jag. :) Efter skolan såg jag på vollyboll så det har varit en lång dag i idrottshallen. Det resulterar i en värkande stjärt. Maha :> Väl hemma har jag bara pluggat. Har kemi-prov på torsdag, hjäääälp!

Föresten, skolkatalogen har kommit idag.
Vilken lycka! :)

Godnatt ♥

Kommentarer
Kenz skrev:

Hej! Jag har äran att presentera ett erbjudande som jag fått från Kicks. Genom att bli medlem på två sidor får du ett presentkort på 500kr. Gå in på http://www.gratisgen.se/ref/97312 bli medlem, gå sedan in på tjäna poäng och gör erbjudandet svenska spel. Det är så enkelt! Du får då tio poäng som du byter in mot presentkort. Ha en trevlig dag! / http://www.gratisgen.se/ref/97312

2008-11-26 @ 12:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback