When you don't have time

Igår hann jag inte skriva blogg. Det var fullt upp hela dagen. Vi var på 4-års kalas för min systers barn och det var jätteskoj! Hon fick ponny's av mig och Kristoffer. Sen fick hennes syster djur på en bondgård. Fick bli barn på nytt och leka med barbies också. Woho, saknar den tiden!

Efter kalaset åkte jag & min babe till Säter och var med Malin, Emma, Sofia, Marlene. :) Först käk på dalarasten, sen hem till Malin och smådricka lite. Men roligaste var ju när vi bestämde oss för att se film mitt i natten. Och inte vilken film som helst, utan det blev LEJONKUNGEN! Åh, vilken härlig film. Världens komedi när man är trött. xD

Tack för kvällen/natten! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback