Dagen

På morgonen kom mosters små älsklingar igen. Men jag hann inte vara med dem så mycket för jag, mamma, Rasmus & Kristoffer åkte till kupolen och shoppade lite. Rasmus fick med sig hem en snygg everestjacka. Kristoffer köpte ett spel, 2k8 (hockeyspel).
Jag köpte detta:

Skor från skohuset! 249 :-



Stövlar från skohuset! 349 :-



Kort midjejacka från Gina Tricot! 299 :-



Hela outfiten!



Ett egokort! Haha. Jag köpte även två par tjockare gråa strumpbyxor! :)



När vi kom hem käkade vi och sen gjorde vi inte så mycket mer. Spelade lite kort, satt vid datorn, kikade på Stjärnor på is och typ inge mer. Egentligen skulle jag varit på krogen idag. Men fan, jävla mensvärk. Får bli en annan gång istället. :)
Just ja, jag har beställt en sak till älskling på vår ett-årsdag! Men vad det är får ni se senare. Han vet redan om det. Haha! ;)

Godnatt på er nu! :) ♥


Kommentarer
Anonym skrev:

riktigt snygga skor!!!

2008-10-05 @ 23:48:22
URL: http://hasselqvist.blogg.se/
Linn skrev:

Skitsnygg jacka!

2008-10-09 @ 14:40:15
URL: http://ffamousunknown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback