Jag vann!!!

Åh, ni vet den där tävlingen hos pussydoll jag tipsade om för nån dag sen? Om USA produkter, jag vann det! :D Gissa om det gjorde min dag! :)

Annars har jag väl inte gjort mer än att plugga naturkunskap. Jag har nämligen prov imon, och jag kan alla frågor! :D Känns kanonbra. Jättemånga i klassen ska till hedemora imon på nånting om att studera utomlands och vissa ska spela golf så det blir inte många som gör provet. Men det känns skönt att ha de gjort efteråt. De andra får ju vänta en hel vecka till, moaha. ;) Jag har spelat lite pingis med Kristoffer, hans syster och mamma. Sen även spelat plockepinn! :D Guuud, vad längesen det var man gjorde det senast!

Nä, nu kallar sängen! MYS! :)

PUSS på er! <3

Kommentarer
© A N N I S P A N N I S skrev:

sv, Tack så mycket :)

2008-10-07 @ 15:20:16
URL: http://akolan90.blogg.se/
sanna skrev:

Åh grattis (:

2008-10-23 @ 13:01:30
URL: http://sannasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback