Tråkdag

Ja, vissa dagar får ju vara det med. Idag har jag faktiskt inte gjort ett piss känns det som.
Men söndagar är nog sånna dagar, slappdagar liksom.
Andra Avenyn har jag ju självklart sett, lika bra varje gång.
Alltså, det känns som jag vill göra något mer med den här bloggen?
Typ som anna, hon ska börja med att skriva veckans blogg varje söndag tror jag det var.
Jag vill inte göra samma sak, men något annat liksom, något kul!
Förslag tack, anyone?

Imon är det måndag & det innebär ny skolvecka.
Jag & två tjejer till från klassen ska träffa gymnasienämnden imon. De kommer till vår skola och så har vi fått ett papper med frågor vi ska ställa till dem. Kan nog bli kul, missar typ en timme av fysiken.

Idag har jag beställt en jacka. Det stod mellan de två nedanför, men jag valde efter många om och men den vita. Visst, den kanske kommer bli skitig, men då får jag väl tvätta den då. Tror vit passar till mer också.
Vad tycks? :)





Nu ska jag sova. Hoppas ni sover lika gott som jag kommer göra.

Kommentarer
Anna skrev:

Du får göra samma om du vill, jag har kopierat många andra ;)

2008-10-20 @ 10:28:50
URL: http://akolan90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback