....

Ingen rubrik idag, kom inte på någon. :p
Igår hade jag fullt upp med att mysa. Det var nämligen 11 månader igår för mig och Kristoffer, så lite grattis vill vi allt ha! :) Hihi. Jag älskar dig mest baby!
Vi gymmade ju igår också, det var skoj. Men nu har jag världens träningsvärk i vaderna för jag gjorde massa step up's.
Efter gymmet köpte vi chips och choklad, höhö. Men vi firade ju 11 månader så. Snart ett år, då blir det mys i högsta grad! <3

Idag då? Har vi inte gjort så mkt. Bara tagit det lugnt, skönt det med. Men imon ska jag till borlänge och vara med söt-Matilda! :'D Vi ska fika och gå på kupolen. Behöver en kofta på Gina Tricot, får se om mamma vill ge mig pengar.. Sen ska jag köpa en loggbok till projektarbetet också. Samt shoppa loss på Kicks, eftersom jag har fått presentkortet därifrån! :)

Föresten, min mobil är cp. Den går inte att ladda! ;S Fan också.. Behöver en ny direkt!!

Aja, nu blire mer pussar på min älskling! :) ♥


Min söta vän Matilda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback