Igår/idag

Igår var jag som sagt på Grease! Sevärt, helt klart! :) Sen åkte vi hem, jag fixade mig.. Sen åkte jag till Malin. Vi pratade och såg tv typ. Sen kom Sofia & senare Marlene. Trevligt. Fast jag gick därifrån tidigt, vid halv 10. Föresten.. Igår kväll började min läpp, både under- och överläppen, att svulna upp! :S Skitäckligt.. Det var helt rött av blod och blåsor som man kunde klämma och så kom det var. Fattar inte, blä! Det börjar bli lite bättre iaf, men det är inte bra. Aja, nu ser vi på tv här hos Kristoffer. Var meningen att vi skulle ta en tidig buss, men det gick inte av en anledning.. Så nu åker vi senare istället.

Min syrra är på kupolen nu, hon skulle köpa ett diadem till mig, assnyggt! Hoppas den finns kvar! Ni kan få se sen isf..


PUSS ♥

Kommentarer
nina skrev:

sebbe har oxå sån blåsa på läppen :O

2008-09-21 @ 10:19:14
Roxanna skrev:

Hum ;S fast jag har inte bara en, det är fleeera! ;S äckelgrejs!

2008-09-21 @ 12:12:33
URL: http://rrroxanna.blogg.se/
nina skrev:

hmm, undra vafan de kommer ifrån ? :S

2008-09-21 @ 13:50:21
Roxanna skrev:

Ja vette fan, mamma tror att jag kan ha ätit nått jag var allergisk mot, men jag vet inte vad ;S

2008-09-21 @ 14:12:12
URL: http://rrroxanna.blogg.se/
nina skrev:

Okeey "/ jobbigt:(

2008-09-23 @ 10:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback