Kvällen

Hela eftermiddagen har jag pluggat engelska. Blev klar för några timmar sen, skööönt. Inte kul att skriva om nånting man skiter i? Liksom, atombomberna över Nagasaki och Hiroshima? Nej, blä! Efter pluggandet såg jag idol. Shiit, vad bra två var! Mina favoriter, Erik & Anna. Bäst! De andra var ju skit. Nu kollar jag på fotboll, står 2-0 till Sverige, yey! Go Sweden typ.

Fyfan, vi har en läxa i engelska. Vi ska göra något som vi aldrig har gjort förut och sedan presentera det för klassen. Så jag gick ner till köket och plockade fram en FEFFERONI! Och då ska ni veta att den var STARK, mycket starkare än pepperoni. Testa själva får ni se, jag höll på att dö. Det var så j**la starkt så det var sjuuukt. Åh, aldrig mer säger jag bara. Haha, men då får jag nått roligt att berätta iaf. Och säger nån i stil med: "Vadå, det är ju inge starkt?" kan ni testa själva om ni inte tror mig! Hah. Imon äre helg igen! :D För mig iaf, har ju aldrig lektioner på fredagar. ;M

PUSSPUSSPUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback