Städdag!

Ja, nu ska jag berätta min om min otursamma dag! Först skulle jag med 29:an till skolan.. Men så missar jag den med typ 5 sekunder. Så då fick jag vänta i en halvtimme ute och frysa arslet av mig. Sen åkte jag till skolan och fixade med en uppsats! Men tror ni det funkade med skrivaren eller? Alltså, det såg rätt ut på datorn men sen när det kom på papper blev det helt fel, allt var huller om buller! Åh. Klockan blev mycket och jag skulle ta 29:an till torget och sen bussen hem till Gustafs.. Men tror ni inte att jag missar den där jävla 29:an igen eller?!?! JO! Så då gick jag till Skönvik och skulle träffa Kristoffer, men då hade han redan gått till skolan, så tillslut träffade jag han också. Men fan var grinig jag var. Och inte undra på det! Men tillslut så gick det bra med min uppsats, så jag lämnade in den till min lärare och han såg nöjd ut iaf. Så sa han att jag hade skrivit en ruskigt bra novell också! :D Haha, MVG till mig! ;)

Det blev inget Gustafs alltså. Stannade kvar i Säter istället. Vi var på golfen och tog emot pengar från olika företag som hade spelat. Har bara en sak att säga: JÄVLA ÄCKEL FETING MYGG JÄVLAR! (a)

Ja, och så till rubriken då. Vi städade älskings rum från 18-21 typ. Jävlar vad rent det är nu! Hääärligt. :)
Nu sitter han och spelar NHL och jag funderar på att sova. Då måste han också sova, mohaha! :D

Hur har eran dag varit, berätta gärna! :)) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback