:)

Halloj.

På söndagen, julmarknaden, blev det inte som vi hade tänkt oss. Av vissa skäl så fick vi lov att stanna hemma från den, tråkigt nog. Jag hade velat gå, men så blev det inte. Hann dit en snabbis men då plockade de ihop allting. Plus att vi fick kuta till bussen för att hinna med den. Sen sov älsklingen över och han har faktiskt sovit här i 3 dagar nu. Idag sover vi dock utan varandra. Men det är väl bra, så vi får sakna varandra också.

Igår överraskade älskling mig med choklad, fan va söt han är. När jag får pengar så ska jag bjuda igen massor! Så mycket saker som han har köpt till mig så. :)

Idag var min systers barn här. Åh, så kul att leka med dem.
Mamma skulle iväg en sväng så då frågade jag Elin om hon ville ha pepparkakor.
Hon ba: "Men jag får egentligen inte för mormor.."
Jag: "Men nu är det jag som är barnvakt, så då får ni äta massa gott, vill ni ha?"
Elin: Jaaaa, hihihihi! När du är barnvakt och mormor inte är här så kan vi äta massa gott hela tiiiden!"

Haha, sötboll. Efter vi varit med dem så tog jag & älskling bussen till Hedemora. Eller vi missade första bussen pga. mig så vi tänkte gå till en annan hållplats för att fylla ut tiden för vi pallade inte gå hem igen. Men vi kom till kyrkogården, sen gick vi tillbaka. In till pizzerian & satte oss där och väntade i typ 1 h 30 minuter, höhö. Sen kom bussen och jag var där till 6 & sen tog jag bussen hem igen.

Imon ska jag på körlektion, inte varit där på flera veckor. Men sen jag fick influensan så har jag inte haft ork att ta tag i det, men imon så. Sen beställde jag även en tid på måndag nästa vecka.

Nu ska jag spela lite mer Msröj, har blivit besatt. Det är dock MYCKET svårare än Röj på msn, iaf de svårare graderna. Efter det ska jag sova så jag orkar upp & köra imon.

Godnatt. :)

roxanna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback