Kungpeppisar

Haha, jag har bakat pepparkakor idag. Först tänkte jag bara smaka lite av degen men sen bestämde jag mig för att gör en plåt. Snacka om att dem blev gooooda. Mums fillibabba! ;]

Nu har jag läst ut Andreas Carlssons bok också, kanonbra. Jag kan lätt tipsa er att läsa den. Den får 4/5.

Imon måste jag upp tidigt, runt 7. Först ska jag fråga om praktiskplats på ett dagis här i Gustafs & om jag inte får jobba där så ska jag fråga på Ica Gustafs. sen lär jag ringa min handledare. Och runt 9 går bussen mot Borlänge också. Jag & älskling ska dit och kolla på rean. Vi är inte ute i god tid precis, men det brukar aldrig vara någon bra rea iaf.

Jag funderar faktiskt på att köpa en ny bärbar dator. Fyller ju år snart, så det kanske man ska önska sig? ^^

Jaja, nog om detta.

roxanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback