baby can I hold you tonight

Hej på er!

Jag har inte orkat skriva blogg eftersom det är ju så fint väder ute, så då måste man passa på.
På morgonen åkte jag & mamma till Borlänge för att hämta ut mitt band, fixa dricka och köpa bussbiljetter.
Vi träffade på Ginsby på ÖB så han undrade om han fick skjuts till Gustafs och självklart fick han det.
Vi satt ute i vår fina trädgård och käkade jordgubbar med glass, riktigt gott!
Sen åkte han hem och jag & mamma drog till Säter för att gå in på apoteket, hämta syster och hämta min laddare till mobilen hos Malin som jag glömde under midsommar.

Jag lagade maten idag också, det blev pasta med en egengjord sås á la roxy!
Vegetariska bacon, turkisk yoghurt, majs, champinjoner och massa kryddor.
Det blev supergott!

Efter det har jag bara suttit här.
Snart börjar SUTUCD också, haha. Alltså So U Think U Can Dance, längtar!!!

Skriver mer ikväll.

roxanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback