hate this part

Vilket väder det är ute, helt sjukt skönt!
Dock kunde det blåsa lite för man flyter ju bort, men jag ska inte klaga när sommaren äntligen är här.
Har varit ute i solen för det mesta idag och sen har vi grillat här hemma.
Har även varit på bageriet och köpt glass med bror och syster. Blev en våffla med mjölkchoklad & daim, mumsmums.

Hade velat varit på p&l nu men det går ju inga nattbussar hem på temadagarna som synd är. :(
Imon på morgonen ska jag dit en snabbis och fixa bandet, dricka & bussbiljetterna.
Sen åker jag och träffar H efteråt. :)

Nu ska jag nog sova alldeles strax.
Så godnatt på er!



roxanna

Kommentarer
Malään skrev:

Åh, vilken fin bild :)

2009-06-27 @ 14:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback