livet leker

Gud jag hinner inte blogga, förlåtförlåtförlåt!

Igår var vi i klassen i tunaåstrand & drack lite och hade det kul. Vi grillade korv, vissa badade (inte jag, badkrukan själv), spelade kubb & vollyboll, gungade (haha) och spelade lite ölspel. Själv drack jag cider & det fick jag stå mitt kast för senare, haha. Men äre studenten så äre! Vi drog hem runt 11, vi 6 som orkade vara kvar längst (järngänget).

Idag var det lite småsegt men ändå flummigt i skolan. Det var meningen att vi skulle ut & gå i säterdalen men eftersom det regnade ställde vi in det. Vi fikade och målade på lakanen istället. De kommer bli så snygga när det blir klart! Jag köpte min dator idag också + att jag har fått hem väskan från asos, kanon! (Y)
Sen har det inte hänt mkt mer, har bara försökt fått igång internet på bärbara (utan några framgångar) + att jag har lagt över allt från min mobil till en extern hårddisk för skärmen på min mobil sprack igår. :( Hoppas det går på garantin!

Jag längtar tills imon! Då blir det först lasergame med klassen & sen klassfest! :D:D:D

roxanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback