100 frågor, 100 svar

1. Tre namn jag lyssnar till:

Roxanna, Roxy & Rollie

2. Någonting jag tycker om med mig själv:

Att jag är snäll mot människor

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:

Att jag ibland är FÖR snäll när jag inte borde vara det

4. Detta är jag rädd för:

Att dö ensam?

5. Tre saker jag vill ha varje dag:
Hopp, kärlek & pengar

6. Tre saker jag absolut inte kan göra?

Äta bajs, slå någon, sluta att älska

7. Detta tycker jag om att göra:

Shoppa, lyssna på musik & vara med personer jag älskar och tycker om

8. Detta vill jag göra just nu:

Prata med en viss person

9. Bästa känslan:

Att vara kär, helt underbart skön känsla

10. Värsta känslan:

Ångest

11. Egenskaper jag gärna ser att min partner har:

Pålitlig, generös, snäll, romantisk, humoristisk, tålmodig osv.

12. Är jag kär just nu?

Vet inte

13. Jag vill gifta mig…

Ja, någon gång så

14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör:

Resa, skaffa en familj & leva livet

15. Min käraste ägodel:

Sängen!

16. Något jag vill ha i present:

Kläder

17. Detta har jag på mig just nu:

Höhö, underkläder ju

18. Favoritkläder:

Leggings helt klart

19. Favoritdjur:

Fisk

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:

Det som spelas på Rix Fm & RnB

21. Favoritlåtar just nu:

Finns många just nu, men U2 - Still haven't found what I'm looking for är min favorit genom tiderna

22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan:

Det roligaste var bild & spanska tror jag och det tråkigaste var historia, matte & fysik

23. Stjärntecken:

Stenbock

24. En bok jag älskar:

Vet inte, läser typ aldrig böcker

25. En film jag älskar:

Twilight

26. Tv-program jag gillar:

The Hills, The City

27. Favoritdoft:

Lacoste - Touch of pink

28. Detta äter jag gärna:

Vegetariskt

29. Dricker helst:

Vatten

30. Favoritgodis:

Choklad

31. Hit vill jag gärna åka på semester:

USA

32. Färg på mina ögon:

Gröna

33. Min längd:

163½

34. Jag tror på:

Mig själv

35. Jag spelar:

Inget just nu

36. Person jag beundrar:

Mamma & Pappa

37. Så här bor jag:

I ett stort hus i Gustafs

38. Antal döda krukväxter i hemmet:

Ingen

39. Det här tänder mig:

Snygg mage!

40. Det här gör mig avtänd:

Ofräscha killar

41. Favoritfärg:

Rosa

42. Favoritcitat:

The most important relationship you have in your life is the relationship you have with yourself, because no matter what happens, you will always be with yourself

43. En hemlighet jag vet:

Något som INGEN annan vet om mig själv..

44. Bästa present jag fått:

Den var svår, ingen aning faktisk, eller några speciella saker har man ju fått

45. Senast köpta skiva:

Oj, vet inte! Köpte ju aldrig skivor längre

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:

Min mage

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:

Låren

48. Udda förmåga/egenskap:

Har nog ingen speciell, eller jag kan slurpa i mig mkt vätska på väldigt några klunkar

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:

En tiger

50. Vad lyssnar du på just nu?

På klockan som tickar, tick tack tick tack

51. Vad har du gjort/ska du göra idag?

Varit i Hedemora och umgåtts & sen typ sett lite tv

52. Var är dina föräldrar födda?

Örebro typ & sen Falun

53. Vad är det senaste du installerade på datorn?

Inte installerat något än

54. Vilken är din favoritrestaurang?

Har ingen favorit

55. När badade du i en pool senast?

Typ förra sommaren tror jag det var

56. Har du varit med i någon skolpjäs?

Ja, massor

57. Hur många barn vill du ha?

2 eller 3

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?

Dansband och opera

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?

Tror det

60. Vad har du för TV-kanaler?

Massor, för många

61. Har du åkt moped någon gång?

Ja, men bara nån gång själv, sen har jag suttit bakom flera gånger

62. Har du busringt någon gång?

Ja, när jag var liten

63. Har du fått felparkeringsböter?

Nej

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?

Vill och SKA göra både och innan jag dör, om jag så blir gammal kärring ska jag göra det

65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?

Spanien bara

66. Har du en egen trädgård?

Nej, familjens

67. Vilken är din favorit bland tecknade serier?

Svampbob Fyrkant

68. Kan du alla orden i nationalsången?

Ja, såklart jag kan det

69. Badkar eller duschkabin?

Duschkabin

70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?

Inte hunnit sett mycket film, men säger väl The Last House On The Left

71. Favoritpizza?

Margherita med kebabsås

72. Chips eller popcorn?

Chips

73. Vilken färg på läppstift använder du?

Rooosa

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?

Haha, nej

75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?

Nej

76. Apelsin- eller äppeljuice?

Apelsin

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?

Pizza efter krogen med några

78. Favoritchoklad?

Marabou och lysmelk

79. När röstade du senast?

Inte röstat tidigare

80. När åt du en hemodlad tomat sist?

Länge sedan

81. Har du vunnit en prispokal någon gång?

Jaja

82. Är du bra på matlagning?

Jaa, det tycker jag 

83. Klarar du att tanka själv?

Aldrig testat

84. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna?

Aldrig

85. Pepsi eller Coca Cola?

Cola

86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?

Nej

87. Vad var det senaste du handlade?

Mina fina armband

88. Har du kräkts offentligt?

Yes, tyvärr

89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?

Hitta den sanna kärleken

90. Tror du på kärlek vid första ögonblicket?

Nja

91. Har du ringt något betalnummer?

Vet inte, har jag säkert gjort

92. Kan man vara vän med sitt ex?

Skulle vilja

93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?

Syster, på BB

94. Hade du mycket hår som liten bebis?

Jag hade typ hur mycket mörkt hår som helst

95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?

Vettefan

96. Vad har du i din väska?

Allt möjligt faktiskt

97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?

Sitter vid datorn

98. Vad är du tacksam för idag?

Att jag och mina nära lever, men mitt liv kunde varit bättre dock

99. Var hittade du den här listan?

På nån randoms blogg

100. Tre personer jag vill ska fylla i denna lista:

Ingen kommer nog göra det ändå, så säger ingen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback